Η μέθοδος γυμναστικής TRX είναι μια μορφή προπόνησης κατά την οποία ο ασκούμενος, με τη βοήθεια ενός ανθεκτικού ιμάντα με λαβές, εκτελεί ασκήσεις χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματός του.

Απευθύνεται σε όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας και φύλλου, από αρχάριους έως και πιο προχωρημένους. Το ασκησιολόγιο μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με το επίπεδο του ασκούμενου.

Η μέθοδος γυμναστικής TRX είναι ένας τύπος άσκησης, με σκοπό να αναπτύξετε δύναμη, ισορροπία, ευλυγισία, σταθερότητα κορμού και αρθρώσεων και συντονισμό, αυξάνοντας την οστική μάζα, ενεργοποιώντας το μέγιστο αριθμό των μυϊκών ινών και εκτοξεύοντας στα ύψη το μεταβολισμό και τη παραγωγή αυξητικής ορμόνης.

Μόνο 30 λεπτά με μια ώρα αρκούν για να γυμνάσεις όλες τις μυϊκές ομάδες.

Το είδος προπόνησης μπορεί να διαφοροποιηθεί σύμφωνα με τις ανάγκες του ασκούμενου.

Σημ.(Απευθύνεται και σε χορευτές που χρειάζονται έξτρα ενδυνάμωση)

Ώρες Μαθημάτων

Δευτερα 18:00–19:00
Τεταρτη 18:00–19:00
Σαββατο 12:00–13:00

Τμήματα Ενηλίκων
Τμήματα για Παιδιά

τα Μαθήματα Mας​

Close Menu